marți, 24 martie 2015

Vegeta savoare maxima

                                     VEGETA
                          Tu VEGETA cea gustoasa,  
                          Mi-ai adus savoare in casa,
                          De gatit m-am apucat,
                          In mancaruri te-am probat,
                          Multi pupici am castigat.
                          Si-o nespusa multumire
                          De la intreaga mea familie!!!
   
                               Dragi prieteni! 
           Grea sarcina pentru mine care sunt la inceput in aceasta breasla sa devin blogger oficial Vegeta,dar dupa cum se spune "nimic nu este imposibil",totul este sa iti doresti.
        Ce cred eu despre aceasta campanie? Hmm...ce bine mi-ar prinde data fiind situatia mea de "pioner", ceva mai multe vizualizari si putina reclama nu strica nimanui, dar trebuie sa muncim nitel....!!!
       Cum bine stiti, VEGETA este deja un brand pe piata Romaniei si nu numai, multi dintre noi folosim aceste produse de foarte multi ani,deci cam stiti despre ce vorbim noi aici. Totusi,sa va spun un secret...au scos o gama de produse noi pe care le gasiti accesand acest link www.facebook.com/VegetaRomania, au si o imagine noua, tot aici veti gasi si retete interesante de experimentat, ce sa mai...va veti convinge singuri.
      Va doresc o zi buna! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu