duminică, 29 martie 2015

"Trolii" veseli

"Trolii" veseli


Materiale necesare:
- grau 2-3 linguri;
- un dress de naylon;
- rumegus  sau pamant;
- ata pentru legat nasul si urechile;
- un marker permanent pt desenat sau nasturi;
- si timp liber si rabdare.


       Noi pregatim acest "proiect" pentru Targul de Florii ce va avea loc la scoala, in saptamana altfel. 
        In multe zone ale tarii pe masa festiva de Paste se aseaza un ghiveci cu grau incoltit, simbol al belsugului. Ca originalitate il puteti pune ori in tavite pe un strat de vata, in "gaoace" de ou cu putin pamant si o lingurita de grau sau ca sa fie ceva haios noi am pus in cioapi fini de naylon. Am amestecat o cantitate de rumegus cu grau si am umplut ciorapelul apoi i-am format nasul si urechile si i-am personalizat "mutrisoara". Aceste fete se  uda zilnic pentru a incolti graul. Daca vrem sa le creasca numai parul ii udam doar in crestet. In 4-5 zile, la o temperatura de 20 de grade, graul ar trebui sa incolteasca. Revin cu poze dupa ce le creste "parul".
       Spor la treaba!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu