vineri, 20 martie 2015

Obiect decorativ din seminte

                                             O idee pentru cadouri hand-made.        
                                        
        Astfel de ornamente am vazut pe la targurile mestesugarilor,am stat ceva timp la masa unui negustor si am analizat o sticluta pe toate partile pana am inteles  cum a fost facuta. Am memorat ingredientel pe care toti le avem in casa si cu prima ocazie m-am pus pe treaba.  Nu aveti nevoie de prea multe lucruri:borcanele de la sosuri care vi se par ca au o forma mai deosebita sau sticlute de la siropurile pentru copii si seminte de in,susan,mac,orez,grau,zahar,orez,malai,sare,eu am pus si cafea pentru a iesi in evidenta modelul si o inglita de crosetat sau un bat de frigarui cu care vom face modelul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu